centrum stomatologiczne as

BEZSTRESOWO - BEZBOLEŚNIE - BEZPROBLEMOWO

stomatologia zachowawcza

Dziedzina stomatologii, która pozwala nam utrzymać zdrowe zęby przez całe życie. Jest to najprostsza procedura w gabinecie stomatologicznym. Próchnica to najczęstsza choroba zębów. Leczenie próchnicy jest niezwykle ważne, ponieważ jest to choroba zaraźliwa. Bakterie z ubytku próchnicowego dostają się do całego krwioobiegu czyniąc tą chorobę niebezpieczną dla całego organizmu. Leczenie zachowawcze , czyli krótko mówiąc „plombowanie”- polega na usunięciu próchnicowo zniszczonych tkanek zęba oraz pozostawieniu zdrowej części zęba. Usunięcie tkanek jest całkowicie bezbolesne ponieważ obydwa się w znieczuleniu. Usunięte tkanki zastępujemy wysoko estetycznymi światło utwardzalnymi materiałami kompozytowymi tak aby uzyskać jak najlepszy naturalny efekt. Kładziemy również duży nacisk na odtworzenie funkcji żucia.
Pracujemy na firmach znanych renomowanych marek gwarantując wysoki efekt estetyczny oraz wytrzymałość wypełnień. W zależności od stopnia zaawansowania procesu próchnicowego dobieramy odpowiedni materiał. W przypadku początkowego stadium choroby próchnicowej wzmacniamy szkliwo, w przypadku bardziej zaawansowanego procesu oczyszczamy próchnicę oraz zakładamy wypełnienie. W przypadku bardzo głębokich ubytków dysponujemy bioaktywnymi materiałami które mają za zadanie odtworzyć częściowo utracone tkanki oraz pozostawić ząb w jak najlepszej kondycji na długie lata oraz zapobiec chorobom miazgi, które powodują leczenie endodontyczne (kanałowe).

socialmedia

znajdź nas na